8 intrebari pentru viitorul tau Manager Social Media

8 intrebari pentru viitorul tau Manager Social Media

Rate this post
  1. Ce comunitati online ai gestionat pana acum? Crearea profilelor / paginilor si postarea anunturilor pot fi facute de oricine. Aptitudinea de a atrage comunitatea face diferenta dintre un managers social media si un utilizator social media.
  2. Ce canale sociale ne recomanzi pentru afacerea noastra si de ce? Asta va oferi un raspuns la doua intrebari. Daca persoana si-a facut temele si a cercetat afacerea ta si cat de experimentata este cu diverse retele sociale. Fii atent daca mentioneaza date demografice, stilul sau frecventa mesajelor si strategia per ansamblu.
  3. Ce obiective trebuie sa ne stabilim pentru fiecare cont de pe retelele sociale si cum definim succesul unei campanii? Daca raspunsul lor este de a atrage cat mai multe like-uri si distribuiri, ar fi bine sa ii spui politicos ca nu te intereseaza. Drumul de la like-uri la conversii este lung si contorsionat asa ca persoana ar trebui sa iti explice foarte bine strategia pentru fiecare platforma in parte. Pentru majoritatea firmelor, obiectivul principal este conversia.
  4. Ce strategii vei folosi pentru a genera lead-uri? Aceasta intrebare muta discutia de la general la particular. Persoana ar trebui sa poate defini doua-trei strategii specifice care iti vor alimenta canalul de vanzari cu lead-uri.
  5. Povesteste-mi despre SEO si legatura sa cu retelele sociale. Exista diferite tehnici de imbunatatire SEO cu ajutorul retelelor sociale. Asigura-te ca persoana intelege si este la curent cu algoritmii Google, cu indexarile si penalizarile. Ar trebui de asemenea sa cunoasca cele mai noi politici si algoritmi ai retelelor sociale. Google Analitics ar trebui sa apara in aceasta discutie.
  6. Care sunt indicatorii relevanti pentru monitorizarea ROI in social media? Angajamentul, gradul de acoperire a brandului, generarea de lead-uri si convesiile. Acestea sunt principalii indicatori de masurare a investiei (ROI) in retelele sociale. Managerii Social Media discuta cu usurinta despre acesti indicatori si cum pot fi acestia monitorizati cu Google Analytics. Sa nu crezi ca doar angajamentul singur reprezinta succesul – fara conversie (ex: vizite pe website, revizuiri, descarcari, leaduri) ele sunt putine si ar trebui imbunatatite.
  7. Cum gestionezi comentariile negative si situatiile de criza pentru un brand? Felul in care definesc “criza” spune multe despre experienta pe care o au. Daca nu au gestionat pana acum o adevarata criza pe retelele sociale ar trebui macar sa cunoasca cateva “gafe” a unor branduri renumite. Gestionarea comentariilor negative este vitala pentru aceasta functie. Poti cere exemple.
  8. Care este cel mai important lucru pe care un Manager Social Media ar trebui sa-l faca? Raspunsul corect este sa “asculte” sau sa “monitorizeze” clientii si concurenta.